19. syyskuuta 2012

Pläjäys Noshia! :)


Olen ihan heikkona vihreään väriin...
Tässä sitten pläjäys vihreää Noshia! :D
Olen ihan myyty näihin ihanuuksiin! Kaikki kankaat ovat Royal-tuotteelta!






Tytöltä puuttuu mekot. Kaikki ovat jääneet tunika-mittaisiksi. Tässä täydennystä siihenkin vajeeseen. Tämä ihana PaaPiin bambi on kyllä livenä vielä herkumpi, kuin mitä kuvat antavat ymmärtää! Tosi herkku, sanon mä! Olen muokannut tämän mekon Hoops-kaavasta! Loistava kaava! :)






Mekko on kokoa 92! Apua! Ei auta kuin todeta, että niin se tyttö on vaan kasvanut. Tätyypä alkaa piirrellä uusia kaavoja koossa 92! :D
 





Pojalle tein setin tästä makeesta lenkkarista. Alkaa poika kaivata vähän isomman pojan kuoseja ja mun mielestä tämä on juuri sellainen kivan vekkuli, mutta ei lapsellinen! :D Paidan kaava jälleen Party shirt ja niin vain huomasin pojankin kasvaneen taas kesän aikana, että siirryttiin jo kokoon 122. Ensimmäistä kertaa tein myös housut Saimi-kaavalla koossa 116 ja on kyllä kiva kaava. Istuu hyvin ja on helppo muokata! Housut ovat joustofroteeta.







Näin iloinen oli poika uudesta setistä! :D









14 kommenttia:

  1. Oih, tosi kivoja juttua niistä tuli!

    VastaaPoista
  2. Ihana ihana, kyllä se vihreä on kaunein väri! Tosi söpöt setit molemmilla!

    VastaaPoista
  3. Minäkin tykkään vihreästä väristä :) Tuota hoops-kaavan jatkojalostamista oon itsekkin suunnitellut. Näyttää tuo teidän neidin mekko tosi kivalta!

    VastaaPoista
  4. Tosi kivoja vaatteita =) Vihreästä tykätään meilläkin.

    VastaaPoista
  5. Ihania! Samaa tennaria olen tilaamassa meidän pojalle, ajattelin että kelpaisi jo muka-isolle tokaluokkalaisellekin! :)

    VastaaPoista
  6. Hienoja :) Ja etenkin ihanan mallinen tuo mekon alareuna!

    VastaaPoista
  7. Ihania! Munkin lemppari on vihreä =)

    VastaaPoista
  8. Nyt et yhtään auttanut bambi kuumettani ;)

    Aivan ihana mekko.

    Aamulla vetelin pienemmälle "mekkoa" sukkisten kanssa, todetakseni että onneksi mennään vain päiväkotiin, kun ei ehtinyt enää peppuvilkkuvaa tunikaa vaihtaa :) Kaavojen isontaminen olisi minullakin edessä...

    VastaaPoista
  9. Ihania vaatteita. Minunkin lempivärini on vihreä.

    VastaaPoista
  10. Hirmu kivoja vaatteita! Mä oon koko ajan miettiny, et haluun tota bambia pinkkinä, mut tosi kivaltahan toi vihreäkin näyttää! Molempia siis...? :)
    ps. Vilkases mun blogiin, niin löydät jotain itsellesi... ;)

    VastaaPoista
  11. Kyllä lasten kelpaa näillä vaatteilla touhuta:) Onko housujen Saimi-kaava mistä lehdestä? Tuolle kaavalle ois tarvetta meilläkin. -Ulla-

    VastaaPoista
  12. Oletko jo osallistunut jollakin noista minityylin kilpailuun? =)

    VastaaPoista
  13. Nää Noshit on kyl ihania ja yhtään en ole katunut, kun ovat tulleet. Ihanan tuntusia ja upean värisiä! :D

    Ulla: En valitettavasti muista mistä lehdestä tuo Saimi oli, kun olen saanut sen valmiiksi piirrettynä... Pahoittelen!

    Tiina: Olen osallistunut ja valitsin kilpailuun aijemmin ommellun kettutunikan, joka on näistä Nosheista se oma suosikki! :D

    VastaaPoista
  14. Ei se mitään. Ehkäpä minäkin vielä sen täydellisen housukaavan löydän ja jos en jaksa odottaa koitetaan piirtää kaava itse :) -Ulla-

    VastaaPoista