15. helmikuuta 2013

Kesä mielessä... :D

Mun kesän odottelu alkaa virallisesti nyt! Mä olen niin kesäihminen ja oon vahvasti sitä mieltä, etä mä olen syntynyt väärään maanosaan! :D Ajatuksena olisi vaattettaa lapset ensi kesäksi kangasvarastosta löytyvillä kankailla. Eli "kaikki" pois sieltä lojumasta! Tästä se lähtee!






Tämä Metsolan bambi on tosi kaunista, mutta en vain ole saanut siitä mitään tehtyä tytölle ja nyt sitten löytyi siihenkin ajatus. Kaavapohjana yllätys yllätys Hoops, johon sovelsin tuota uusimman OB:n jossain kaavassa ollutta kanttausideaa. TYKKÄÄN! :D





Kirahvitrikoo ei enää oikein innostanut. Siihen ajattelin koittaa jotain kaavaa, joka on lojunut kaavakasassa jo tovin, niin ei harmita jos ei ihan ookkaan huippu lopputulos. Päätin koittaa toistamiseen Minnie-kaavaa. Pituutta lisäsin reippaasti helmaan, että menisi mekosta. 






Kaava on oikeastaan tosi kiva! Kesäksi voisin kyllä näitä tehtailla pari lisääkin!












8 kommenttia:

  1. tosi kivan näkönen tuo minnie päällä. Pitänee itsekin ottaa se testiin ja loistoidea tuo kankaiden tuhoaminen kesäksi. Itelläkin pieni harvennus tekisi terää :)

    VastaaPoista
  2. Ihanat mekot!!! Ja just niin, kesä tänne jo! Nyt riittää tätä kaamosta. Mun on vuosi vuodelta vaikeampi kestää pimeyttä, haaveilen kesästä koko ajan nykyään.

    VastaaPoista
  3. Vautsi, tykkään tosi paljon molemmista! :)

    VastaaPoista
  4. Bambi on aivan ihana, ja se resorin väri kruuna kaiken! Kyllä kirahveistakin tykkään!!!

    VastaaPoista
  5. Jospa me kaikki vaan tehdään kesävaatteita niin tulisko kesä nopeammin? ;) Samoissa puuhissa siis täälläkin.
    Kivoja vaatteita!

    VastaaPoista
  6. Täällä on ihan sama projekti menossa ja nimenomaan kaapissa lojuneista kankaista on vaatteet tehtävä mitään uutta ei saa ostaa :) Itse tein minnien ja yllätyin kuinka lyhyt se on. Täytyykin tehdä toinen versio tuplaten pidemmällä helmakaitaleella!

    VastaaPoista
  7. Kiitos kaikille! :)

    Joo tämä tosiaan oli minunkin mieletä yllättävän lyhyt helmainen kaava, kun ekaa kertaa tein sen.

    Kyllä mulla on niin ajatukset jo kesässä, että ihan tosi mielelläni alan puuhastella kesävaatteita! :)

    VastaaPoista