31. tammikuuta 2012

Tähtiteeppareita

Mä joka ompelun jälkeen päätän, että en ompele, ennen kuin oon huoltanu mun koneet ja sit kuitenkin teen "tän vielä äkkiä"... Koneet huutaa jo putsausta ja öljyämistä, mutta näillä niitä vielä kidutin ennen huoltoa! :)


Elikkäs perusteeppareita pojalle OB:n Riff-kaavalla! Kiva kaava, tykkään! :) Ympyrätähtitrikoo Ikasyrilta ja vihreä-valkoinen tähti JNY:ltä!


Nyt sitten kyllä huollan koneet,
että viitsin ommella välillä taas jotain vähemmän pikaista! :)



3 kommenttia:

  1. Ihanan raikkaat paidat! Minullakin aina odottaa koneet liian kauan öljyä. Pitäisi varmaan ottaa tavaksi joku tietty päivä, milloin öljyää, että tulisi tehtyä...

    VastaaPoista
  2. Kivalta näyttää tuo ylemmän paidan kangas vaatteena! Olen sitä tiiraillut Ikasyrin kuvista, mutta en ole kuitenkaan tilannut. Pitäisköhän sittenkin.. :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos! :) Mä kans jahkailin tän rinkulatähtikankaan kanssa, mutta tilasin sit kuitenki ja ihan kiva se on loppujenlopuks. Pikkasen alan kaivata rauhallisempia ja ei niin värikkäitä kuoseja pojalle...

    Harmittaa vaan kovasti ku en tarkistanu leikkuuvaiheessa tota kuviota ja leikkasin tylysti lankasuoraan ja jonkun verran oli kierossa pesunjäljiltä tuo kangas. Kuvio menee sitten vähän vinoon paidassa. No onneks ei käytössä näkynyt! :)

    VastaaPoista