15. syyskuuta 2011

Ensimmäinen tunnustus! :)


 
Kiitos Kewa ja Nuksu! :) Ensimmäinen tunnustukseni jo heti näin lyhyen blogielämän alkutaipaleella! Olen iloinen! :)

Tunnustuksen haasteena on kertoa itsestäni 10 uutta asiaa. Tässäpä jotain!

1. Lainaten Kewaa, en minäkään tiedä vielä, mikä musta tulee isona
2. Todistelen itselleni, ettei mun vielä tarvikaan..
3. Silti tajuan, että olen väärässä ja tietää pitäisi jo melko pian..
4. Olen erittäin äkkipikainen. Mielialani vaihtuvat melko usein...
5. En katso tv:tä ollenkaan, rentoudun paremmin käsitöiden parissa. (Vielä vuosi sitten, en ehtinyt katsoa kaikkia ohjelmia, jotka olin tallentanut..)
6. Tapaan ystäviäni liian harvoin..
7. ..siksi puhun paljon puhelimessa
8. Valvon liikaa ja elän pienessä univajeessa jatkuvasti
9. Vietän aikaa äitini kanssa tosi paljon
10. Tärkeintä elämässäni on perhe! :)

Tässä ne, mitä ensimmäisenä tuli mieleen!
Haluaisin antaa kaikille tunnustuksen eteenpäin, mutta annan sen nyt muutamalle sellaiselle bloggaajalle, joiden blogeja olen jo ennen omaa bloggaamista seurannut:


Kiitos vielä tästä! :)

3 kommenttia:

  1. oujeah, kiitos paljon tunnustuksesta. otan ilolla vastaan ja vastailen jahka kerkeen..

    VastaaPoista
  2. Kiitos tuhannesti :) Koitan blogata tämän piakkoin :)

    VastaaPoista