19. maaliskuuta 2013

Back to the 70's?!

Facebookin kautta törmäsin minulle ihan uuteen tuttavuuteen Ainolaan! Heti hurahdin ihaniin joustofroteisiin ja ajattelin tilata vähän housumatskua... Sitten paketin tultua nämä kaksi kangasta olivat siinä vierekkäin ja en voinut vastustaa kiusausta pitää niitä yhdessä! Ja tässä tulos! :)





 Hupun vuorissa jostain ostettua makeeta pallotrikoota ja siitä sain idean lisätä mukaan myös valkoista hupunreunaan, tereisiin ja sydämeen. Raikastaa kivasti! :)





Paita passaa hyvin molempien housujen kanssa. Housut tehty puolitetulla Saimilla ja paita jälleen papana-panda yhdistelmällä omien muokkauksien kera! Pitkät resorit joka paikassa ja pituutta helmassa, jotta menisi vielä kesänkin jälkeen!





 Näistä huokuu mun mielestä sellainen lämmin 70-luku!
Ai, että mä tykkään! <3




10 kommenttia:

  1. Aivan ihastuttavat setit!!! Niin raikkaat värit :)

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanat! Onko joustofrotee laadukkaan oloista? Upeat värit :)

    VastaaPoista
  3. Nää on kyllä ihanat <3 Niin söpönen setti!!

    VastaaPoista
  4. Onpa herkulliset värit!
    Aivan ihana setti.
    Eksyin blogiisi, ja ihastuin heti. Kivoja tekeleitä sinulla! Linkitän sinut blogiini, jos passaa :)

    VastaaPoista
  5. Tää on aivan ihana setti ja värit kyllä niin mun makuun :)

    VastaaPoista
  6. Kiitos kaikille ja tervetuloa uudet lukijat! :D

    Mieli: Mun mielestä vaikutti laadukkaalta.

    VastaaPoista